Nog 2 feesten en 44 uur te gaan - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Ans & Piet - WaarBenJij.nu Nog 2 feesten en 44 uur te gaan - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Ans & Piet - WaarBenJij.nu

Nog 2 feesten en 44 uur te gaan

Door: Ans

Blijf op de hoogte en volg Ans & Piet

18 Juli 2008 | Nederland, Tilburg

Vandaag geeft te teller aan dat het nog twee dagen tot vertrek is. De map met de reserveringen in orde gemaakt. Alle bevestigings-emails uitgeprint en keurig op volgorde opgeborgen. Ik ontdekte dat ik een foutje had gemaakt. De eerste nacht in Kuching geen hostel en nog wel kamers als we al op Penang zijn. Dus maar een berichtje naar het hostel gestuurd. Binnen 2 uur al bericht dat het foutje verbeterd was. Meteen ook geregeld dat ze zorgen dat er 2 taxi's staan als we op het vliegveld van Kuching aankomen. Ben heel benieuwd wat er nou met die taxi's is in Maleisië want ieder hostel geeft je info over wat de rit ongeveer mag kosten."So you would not get ripped off"
Vandaag was weer een dag van poetsen, rommelen en wassen. Het weer is zo waardeloos als je veel was moet drogen dus we hebben nu ook al waslijntjes onder de carport.We zitten nog goed op schema dus er is ook alle tijd voor andere dingen. Zoals foto's maken van tomaten (zie profiel). En nu gaan we feesten. Eerst gaan we naar de rechterburen want daar is het bbq omdat de bouwvakvakantie begint. Als we onze buik dik hebben gaan we naar de linkerburen om nog een lekkere borrel te drinken want Gerry is 50 geworden.

• 19 Juli 2008 - 07:14

Jeroen & Brenda:

Hallo,
    Heb ons nog maar even aangemeld om op de hoogte te blijven van jullie belevenissen.

Hele fijne vakantie!!!

Groetjes Jeroen, Brenda & Lotte

• 19 Juli 2008 - 09:16

Oma:

het is spannend voor jullie maar ook voor mij groetjes van moeder en oma

• 19 Juli 2008 - 18:40

Marianne En Henk:

Nog een nachtje slapen dus en dan gaat het grote avontuur beginnen. Wij wensen jullie een goede reis en een heel fijne tijd toe. Tot ziens in augustus,Groetjes
    Henk en Marianne

• 19 Juli 2008 - 20:16

Marianne:

Lees nu pas jouw email en zie nu de website en ben heel benieuwd naar jullie avonturen, ervaringen en contacten. Zat even te kijken waar ik me moet aanmelden. Maar zwaai jullie nog even uit morgenvroeg.
    Marianne

• 20 Juli 2008 - 10:40

Albert En Ans:

We blijven op de hoogte via deze webside. We wensen jullie een hele fijne reis met vele belevenissen en veel plezier groetjes en tot augustes

• 21 Juli 2008 - 06:10

Kees En Elly:

Hallo Allemaal, Wij hopen dat jullie een voorspoedige reis hebben gehad. En nu jullie ogen uitkijken in Dubai. Geniet ervan groetjes vanuit nat en koud Hulten.