Batu Cave - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Ans & Piet - WaarBenJij.nu Batu Cave - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Ans & Piet - WaarBenJij.nu

Batu Cave

Door: Ans

Blijf op de hoogte en volg Ans & Piet

17 Augustus 2008 | Maleisië, Kuala Lumpur

Vandaag schrijf ik al vroeg want de werkdag is voorbij. We zijn naar de Batu Cave geweest. Een Hindoetempel 15 km buiten Kuala Lampur.Een klim van 272 treden naar de grot en een super groot beeld. De aapjes langs de trappen zijn zo leuk. Er gebeurt van alles maar we zijn helemaal niet bekend met het hindoeïsme dus we snappen er weinig van. Waarom die mevrouw met dreadlocks van een meter zo bijzonder was dat haar voeten gekust werden is ons niet duidelijk We hebben sowieso tijdens de reis veel dingen gezien die we thuis nog eens uit gaan pluizen. Wat ook handig is om te weten: De vertrektijd van de bus is een indicatie: de bus rijdt pas als er voldoende passagiers zijn. Voor de rest wat Olympische Spelen kijken en winkelen, verse fruitsapjes drinken, bananenpannekoek bij de buren bestellen en gewoon genieten van Kuala Lumpur.

• 17 Augustus 2008 - 12:43

Trudie:

Zo, weer bijgelezen. Vlg mij vinden jullie het zelf ook een fantastische reis. Het leven in de Oost moet je toch zelf gezien hebben, het is zo anders dan in de West! Het is de beste les in relativeren. Alvast een hele goede terugreis, groetjes

• 17 Augustus 2008 - 19:26

Oma :

nog even en weer genieten van brabantse sapjes en hultense lekkernijengroetjes moeder