Nieuw speelgoedje - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Ans & Piet - WaarBenJij.nu Nieuw speelgoedje - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Ans & Piet - WaarBenJij.nu

Nieuw speelgoedje

Door: Ans

Blijf op de hoogte en volg Ans & Piet

19 Augustus 2008 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Ik heb vandaag een verlaat verjaardagscadeautje gekregen.Een schattig laptopje (Asus EEE)
dus ik typ dit berichtje vanaf mijn nieuwe computertje. Leuk begin van een nieuwe dag. We zijn al aardig gaar want we hebben de nacht in het vliegtuig gezeten. Wel een prima entertainmentsystem met volop nieuwe films, lekkere muziek. Zelfs muziek om je in slaap te krijgen. We hangen nu wat brak rond op het vliegveld. Het kan hier toch wel een beetje een puinhoop zijn, het vliegveld wordt flink uitgebreid. Terwijl wij wachten op ons vliegtuig in een benauwde gang komen ze mensen halen die vanaf een andere gate vertrekken. Het was al een lang wandeling tot dit punt. De mensen die gehaald worden zuchten allemaal heel diep en balen van de slechte informatie die op het vliegveld gegeven wordt. Maar wij kunnen lekker blijven hangen tegen de muur van de gang. We hebben nog een poging gedaan om ons fototoestel wat we op heenweg in het vliegtuig hebben laten liggen, terug te vinden. Maar de servicebalie is een lachertje. Een tafeltje in een of andere uithoek van het vliegveld is de afdeling "Lost and Found". Emirates is een prima luchtvaartmaatschappij maar zo'n trosje Arabieren die elkaar schaapachtig aankijken als je komt informeren is een aanfluiting.

• 19 Augustus 2008 - 20:34

Anja:

Ik wilde jullie nog 'n fijne afsluiting van de vakantie wensen, want dacht dat jullie vrijdag thuis zouden komen, maar het zit er al bijna of helemaal op begrijp ik.
    Wel een heel bijzondere reis geweest zo te lezen. Thuis lekker nagenieten.
    Groetjes Anja