Definitief - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Ans & Piet - WaarBenJij.nu Definitief - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Ans & Piet - WaarBenJij.nu

Definitief

Door: Ans Holman

Blijf op de hoogte en volg Ans & Piet

18 December 2012 | Nederland, Tilburg

Gisteren had ik al een poging gewaagd om tickets te boeken. Maar het zat niet mee.
Eerst was ik 10 minuten te laat om mijn gegevens van de reservering te gebruiken, daarna was er een telefoonstoring bij de bank waardoor ik een verhoging van de limiet van de creditcard niet telefonisch kon regelen. Na een gehaast bezoek aan het filiaal in Gilze( 15 minuten voor sluitingstijd) dacht ik alles prima geregeld te hebben maar bleek een betaling van de tickets, later die dag, niet mogelijk met de creditcard.
Vandaag maar contact gezocht met de bank. Na wat onderzoek bleek er een typfoutje gemaakt te zijn bij de creditcard maatschappij waardoor de limiet te laag was. Ja, ze konden wel zien dat ik gisteren pogingen gedaan had met een hoger bedrag. Duh.
Maar alles werd weer recht gebreid waardoor ik vanavond de tickets voor een mooie prijs gekocht heb.
En nu is het dus echt! We gaan fietsen in Bangkok en 3 weken reizen door Vietnam. Ik denk dat we een leuk, gezellig, gevarieerd en super reisteam zijn. Nu nog wel Air Asia in de gaten houden. Want van Bangkok naar Vietnam zullen we met deze maatschappij vliegen. En de boel een beetje uitkienen loont, alle aankopen gaan per slot bij deze reis maal 8.

• 18 December 2012 - 23:46

Ida:

Een goede voorbereiding is het halve werk maar dat hoeven we jou niet te vertellen Ans. Volgens mij ben jij daar heel goed in.