Definitief - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Ans & Piet - WaarBenJij.nu Definitief - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Ans & Piet - WaarBenJij.nu

Definitief

Door: Ans Holman

Blijf op de hoogte en volg Ans & Piet

18 December 2012 | Nederland, Tilburg

Gisteren had ik al een poging gewaagd om tickets te boeken. Maar het zat niet mee.
Eerst was ik 10 minuten te laat om mijn gegevens van de reservering te gebruiken, daarna was er een telefoonstoring bij de bank waardoor ik een verhoging van de limiet van de creditcard niet telefonisch kon regelen. Na een gehaast bezoek aan het filiaal in Gilze( 15 minuten voor sluitingstijd) dacht ik alles prima geregeld te hebben maar bleek een betaling van de tickets, later die dag, niet mogelijk met de creditcard.
Vandaag maar contact gezocht met de bank. Na wat onderzoek bleek er een typfoutje gemaakt te zijn bij de creditcard maatschappij waardoor de limiet te laag was. Ja, ze konden wel zien dat ik gisteren pogingen gedaan had met een hoger bedrag. Duh.
Maar alles werd weer recht gebreid waardoor ik vanavond de tickets voor een mooie prijs gekocht heb.
En nu is het dus echt! We gaan fietsen in Bangkok en 3 weken reizen door Vietnam. Ik denk dat we een leuk, gezellig, gevarieerd en super reisteam zijn. Nu nog wel Air Asia in de gaten houden. Want van Bangkok naar Vietnam zullen we met deze maatschappij vliegen. En de boel een beetje uitkienen loont, alle aankopen gaan per slot bij deze reis maal 8.

  • 18 December 2012 - 23:46

    Ida:

    Een goede voorbereiding is het halve werk maar dat hoeven we jou niet te vertellen Ans. Volgens mij ben jij daar heel goed in.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tilburg

Vietnam

Via Bangkok naar Vietnam in zomer 2013

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2013

Aan alles komt een einde

06 Augustus 2013

Shop till you drop

05 Augustus 2013

Hard werken

04 Augustus 2013

Er is er een jarig...

03 Augustus 2013

Het regent, het regent
Ans & Piet

Actief sinds 20 Juni 2008
Verslag gelezen: 279
Totaal aantal bezoekers 79129

Voorgaande reizen:

02 December 2019 - 17 Januari 2020

Australie

01 November 2018 - 29 November 2018

Laos en Cambodja

03 November 2017 - 01 December 2017

Sri Lanka, parel van India.

29 Februari 2016 - 29 Maart 2016

Panama en Costa Rica

14 Juli 2013 - 08 Augustus 2013

Vietnam

20 Juli 2008 - 19 Augustus 2008

Maleisië 2008

Landen bezocht: