Een luie zondag - Reisverslag uit Unawatuna, Sri Lanka van Ans & Piet - WaarBenJij.nu Een luie zondag - Reisverslag uit Unawatuna, Sri Lanka van Ans & Piet - WaarBenJij.nu

Een luie zondag

Blijf op de hoogte en volg Ans & Piet

19 November 2017 | Sri Lanka, Unawatuna

De titel vat precies samen wat we vandaag gedaan hebben: niets bijzonders.

We zijn van Marissa verhuist naar Unawatuna. Een tuktuk ritje van 50 minuten. Grote stukken langs de oceaan gereden. De beroemde ‘paalvissers’ gezien. Maar dan de toeristenversie want geen normaal mens gaat midden op de dag in de brandende zon zitten vissen. Je mag met ze op de foto tegen betaling. Rij maar deur, chauffeur. We hebben een fijn guesthouse gevonden waar we na aankomst merken dat de enige gasten zijn. We slapen op een ruime kamer met een hemelbed en airco.

De middag besteden we aan een strandbezoekje. Gewoon luieren en lezen op een bedje.

In de avond lekker op het strand zitten eten, een heerlijk verse moot tonijn met gember knoflook saus. Jammie.

Het strand was hier helemaal weggeslagen na de tsunami maar is opgespoten zodat het toerisme weer teruggekeerd is.

• 20 November 2017 - 07:11

Jozien:

Wat een leuke verhalen ! Mooi om mee te lezen, heel herkenbaar de wat fish tour, wat is de natuur toch indrukwekkend en mooi. Op de foto van het uitzicht van balkon, zijn daar de planten alweer zo hoog gegroeid tsunami? Fijne en mooie reis

• 20 November 2017 - 16:18

Moeder:

Hoi vacantie gangersmooi verslag en foto s gr moeder