Laos en Cambodja - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Ans & Piet - WaarBenJij.nu Laos en Cambodja - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Ans & Piet - WaarBenJij.nu

Door: Ans

Blijf op de hoogte en volg Ans & Piet

21 Oktober 2018 | Nederland, Tilburg

Gisteren zijn onze rugzakken teruggekomen uit Peru. Margriet en Mitchell trouwens ook. Tot nu toe zijn Piet en ik druk geweest met allerlei zaken en werk maar nu gaan we ons richten op onze reis. De tickets zijn geboekt, Brussel - Bangkok Thailand en Bangkok - Luang Prabang in Laos.
Een tussenstop in Bangkok van vrijdagmiddag tot zondagmiddag dus nu nog even een leuke activiteit zoeken voor zaterdag in Bangkok. Altijd leuk om iets te verzinnen waar je de zaterdag mee door gaat brengen in Bangkok. Nee, niet shoppen, dat doen we op terugweg, ook weer in Bangkok.
Onze DTP prik is verlopen dus dat moeten we ook nog even regelen voor dat we over 10 dagen gaan. Maar gelukkig is deze enting meteen werkzaam dus is de tijdsdruk niet zo groot.
Dus over twee weken lopen we rond in Laos en hebben Bangkok al achter de rug

• 22 Oktober 2018 - 03:26

Marie-José:

Succes met de voorbereidingen maar vooral veel voorpret!

• 29 Oktober 2018 - 16:44

Jeannita Thielen:

Hoi Ans en Piet
    Veel succes met de laatste voorbereiding van jullie reis en geniet van jullie wel verdiende vakantie
    Groetjes Frans Jeannita