Driemaal is scheepsrecht - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Ans & Piet - WaarBenJij.nu Driemaal is scheepsrecht - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Ans & Piet - WaarBenJij.nu

Driemaal is scheepsrecht

Door: Ans

Blijf op de hoogte en volg Ans & Piet

24 Juli 2008 | Maleisië, Kuala Lumpur

Je zijn er ondertussen achter dat de veiligheidscontrole op Singapore goed is. Hoewel we, met onze handbagage, al minimaal 3 keer door allerlei scans gegaan zijn en elk vliegveld erg interessant doet over de beveiliging haalde ze uit het voorvak van Jan zijn rugzak een aardappelmesje. "Vergeten er uit te halen" was zijn reactie. Gelukkig was het een kwestie van inleveren en daar was de kous mee af.
De vlucht naar Kuala Lumpur was maar kort, het passeren van de douane zo gebeurd, het wachten op de bagage duurde iets langer. De prepaid taxi was zo gevonden. Maar na 10 minuten rijden: motorpech. Dus rustig wachten op een nieuwe taxi. Ondertussen geluisterd naar de krekels en gekeken naar het bliksemen in de tropennacht.
Drie dagen op een rij al pech. Eerst in Dubai met de bus die een kleine aanrijding kreeg, de boot die midden op de kreek stilviel en door een collega gesleept moest worden en nu de taxi in Maleisië.
Om half twee in de nacht waren we bij het hostel. Nog even bij het restaurant bij de buren een noodlesoepje gegeten en om kwart voor drie in bed. Vanavond zal ik verslag doen van onze eerste dag Maleisië

• 24 Juli 2008 - 09:42

Oma:

leuk jullie te volgen groetjes moeder

• 24 Juli 2008 - 12:11

Koen:

ik denk dat jullie het met het lekkere weer echt wel naar jullie zin krijgen
    groejes koen
    fijne vakantie