Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Ans & Piet - WaarBenJij.nu Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Ans & Piet - WaarBenJij.nu

Kuala Lumpur

Door: Ans

Blijf op de hoogte en volg Ans & Piet

25 Juli 2008 | Maleisië, Kuala Lumpur

We zijn gisteren op ons gemak opgestart. Rustig ontbeten en was verzameld en naar de Chinese wasserette om de hoek gebracht. Direct ga ik het ophalen. Ik heb 6.7 kilo ingeleverd. Ben benieuwd hoeveel ik terug krijg. De rest van de dag hebben we de buurt verkend. We zitten echt downtown. Alle winkels op loopafstand. Zoveel te zien in de winkels. Vooral op het gebied van elektronica. Zelfs Jan vindt winkelen hier leuk. De dames hebben nieuwe shirts en shorts gekocht. Alle kinderen hebben een ritje in de achtbaan gemaakt die door het Time Square winkelcentrum loopt.
We hebben weer bij het Thaise buurman gegeten. De kinderen bananenpannekoeken (roti pisang) en Piet en ik gebakken noedels. De Chinese winkel aan de andere kant verkoopt bier dus daar een paar blikjes gehaald. Voor het eten hoefden we het terras niet af. Het werd bezorgd door de buurman.
Later zijn Margriet, Jan, Piet en ik nog naar de Petronas Towers gelopen. Roos en Jasmijn bleven liever bankhangen in het hostel. Het was gisterenavond benauwd en er viel af en toe een druppel.
Nu gaan we naar het busstation om op weg te gaan naar Malakka. Paar uurtjes met de bus. Ook hier weer een hostel in het centrum.Jan had gisteren snackjes gekocht in een zakje. Op het etiket stond een kreeft. Toen we het zakje open maakten rook het net als guppenvoer. Is het kreeftenvoer of een snackje met vissmaak. Dat was de vraag.

• 25 Juli 2008 - 05:59

Kees En Elly:

Hallo familie wat leuk om zo met jullie mee te reizen, we blijven helemaal bij. Leuk die foto's vooral die kruiwagen als vervoermiddel. Geweldig wat jullie allemaal zien.
    Geniet lekker verder.
    Havermans Hulten

• 25 Juli 2008 - 06:10

Trudie:

Het ziet er al bekend uit.Heerlijk slenteren door zo'n stad! met al die winkels en zoveel te zien. Het zal niet moeilijk zijn het relaxde tempo over te nemen. Morgen vertrekken wij dus mis ik even 2 wkn het verslag. Veel plezier.

• 26 Juli 2008 - 09:27

Ans, Albert En Kids:

Hoi fam. leuke site! We kunnen volop meegenieten van jullie belevenissen. Geniet ervan.Vele groetjes uit het zonnige Riel.

• 26 Juli 2008 - 20:56

Marie-José:

Ha die familie,
    Terug van onze exotische (Roermond) vakantie meteen jullie berichtjes gecheckt. Wat een belevenissen, een compleet andere wereld. Voor jullie alle zes een verrassing wat je te wachten staat dus houdt ogen en oren open. En je smaakpapillen, volgens mij is het een snackje met kreeftensmaak! En Jan wat moest jij met een aardappelschilmesje op kamp? groetjes uit 's-Hertogenbosch

• 27 Juli 2008 - 11:48

Ben En Irma:

Ik zit nu met de laptop lekker buiten op het terras heel uitvoerig jullie mooie en interessante reisverslag te lezen . De temp is hier gelukkig ook gestegen. De foto's zijn erg leuk om inderdaad het verhaal met plezier te lezen.Wij wensen jullie nog veel reisplezier. groetjes fam