Tussen hemel en aarde - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Ans & Piet - WaarBenJij.nu Tussen hemel en aarde - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Ans & Piet - WaarBenJij.nu

Tussen hemel en aarde

Door: Ans

28 Februari 2016 | Nederland, Tilburg

Het besef dat we morgenvroeg vertrekken is er nog niet helemaal.
Tot nu geen stress, alles loopt volgens planning. Zaterdagochtend was het heerlijk om buiten te zijn, in alle rust primula’s geplant bij ons pa en tante Trees op het kerkhof. Ook vandaag de tijd gehad om nog wat noodzakelijke klusjes in de tuin te doen. De perenbomen en de druiven gesnoeid. Rozen ook al onderhanden genomen. Het is toch een maand dat we weg zijn en het voorjaar staat als we thuiskomen echt voor de deur.
Het besef dat wij de komende weken met heel andere temperaturen te maken krijgen is er.
Eigenlijk is het sinds ik vrijdag vertrok op het werk een tussen hemel en aarde gevoel. Los van het dagelijkse maar nog niet in het volgende stadium.
Vanavond op de website van KLM al vast een beetje bekeken wat er aan films e.d. aangeboden wordt. Het is een non-stop vlucht van ruim 11 uur dus een beetje voorbereiding kan geen kwaad.
Vanavond nog even contact gehad met het hostel waar we morgen slapen. "Driver will be waiting for you at the airport with your name just in front of the tourist area". Gaat dus helemaal goed komen.
Panama here we come!

• 29 Februari 2016 - 00:52

Jozien:

Piet en Ans een hele mooie reis, geniet er samen van, leuk dat ik jullie zo kan volgen middels dit reisverslag. Zeer benieuwd naar de foto,s. Kom gezond weer terug.

• 29 Februari 2016 - 09:56

Marianne:

Geniet van jullie MiddenAmerikaans avontuur. We gaan jullie volgen en kijken net als voorgaande keren weer uit naar de verhalen op deze site. Fijne tijd gewenst samen!

• 02 Maart 2016 - 15:22

Marta:

These photos above seems to be rather from the bus-station and roads somewhere in the Middle America (guess Panama?...), more in the earth than in the sky, hope not the Dutch ones. Or perhaps we should visit again Holland, after the long while, and to check, ...since world is changing.... That's the joke caused maybe by the time, space, climate, etc change.....
    Any way we're following your great trip. Good luck and enjoy!
    Marta and Andrew
    PS Please, write some comments in English. Best regards, M&A

• 02 Maart 2016 - 18:01

Ans & Piet :

Thank you Marta for your commend. I changed it. Come over to our place or let's meet somewhere else in Europe. We like to share our adventures with you. Hope to write some day in English but this is not promise.