De laatste loodjes - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Ans & Piet - WaarBenJij.nu De laatste loodjes - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Ans & Piet - WaarBenJij.nu

De laatste loodjes

Door: Ans Holman

Blijf op de hoogte en volg Ans & Piet

12 Juli 2013 | Nederland, Tilburg

Sinds gisteren begint de vakantie echt vorm te krijgen. Beetje bij beetje krijgt iedereen vrij en komt naar huis. Dus voor de komende 4 weken zijn we weer compleet met zelfs één extra.
Ik ben al een aantal dagen vrij en heb al hard gewerkt om het achterstallig onderhoud in huis weg te werken. Maar vandaag hoop ik het huis en omgeving nog verder op orde te krijgen met hulp van de rest van het reisgezelschap. Het streven is om relaxed te beginnen aan de reis maar dat neem ik me iedere keer voor.
Wel heb ik deze keer op tijd mijn muziek en boeken op orde. Normaal is dat een laatste moment klusje wat dan weer een ik-wil-naar-bed-maar-het-uploaden-gaat-zo-langzaam ding wordt.
Nu heb ik de top 500 van het Amerikaanse muziekblad Rolling Stone al op mijn telefoon staan en dat is een berg goeie muziek. Dus die klus is geklaard. Zelfs mijn leesboeken zijn geregeld. Gewoon keurig e-boeken op mijn Ipad gezet.
Het enige wat tegenzit is een verschrikkelijke neusverkoudheid die ik sinds gisteren heb. Veel niezen, hoofdpijn en loopneus maken dat ik me maar la-la voel. Ik hoop dat het vóór zondag wat beter wordt want vliegen met verstopte neus is absoluut geen pretje.

  • 12 Juli 2013 - 11:03

    Fam Vd Hout:

    Ans voor jouw van harte beterschap, misschien een sterke borrel en chinese olie snuiven, dan gaat het wel open, wij wensen jullie een hele mooie reis samen met veel indrukken, prachtige bezienswaardigheden, stilte, drukte, rust en actief, dat ieder zichzelf kan zijn maar ook samen kan genieten en de indrukken verwerken
    Een hele goeie tijd samen en kom vooral samen gezond weer terug
    Geniet!! ervan
    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tilburg

Vietnam

Via Bangkok naar Vietnam in zomer 2013

Recente Reisverslagen:

07 Augustus 2013

Aan alles komt een einde

06 Augustus 2013

Shop till you drop

05 Augustus 2013

Hard werken

04 Augustus 2013

Er is er een jarig...

03 Augustus 2013

Het regent, het regent
Ans & Piet

Actief sinds 20 Juni 2008
Verslag gelezen: 269
Totaal aantal bezoekers 81486

Voorgaande reizen:

02 December 2019 - 17 Januari 2020

Australie

01 November 2018 - 29 November 2018

Laos en Cambodja

03 November 2017 - 01 December 2017

Sri Lanka, parel van India.

29 Februari 2016 - 29 Maart 2016

Panama en Costa Rica

14 Juli 2013 - 08 Augustus 2013

Vietnam

20 Juli 2008 - 19 Augustus 2008

Maleisië 2008

Landen bezocht: