Vertrek komt nu dichtbij - Reisverslag uit Brussel, België van Ans & Piet - WaarBenJij.nu Vertrek komt nu dichtbij - Reisverslag uit Brussel, België van Ans & Piet - WaarBenJij.nu

Vertrek komt nu dichtbij

Blijf op de hoogte en volg Ans & Piet

02 November 2017 | België, Brussel

Morgen gaan we echt aan onze reis beginnen. We zitten nu al een beetje in het voorportaal. Deze dag nog aan het werk geweest hoewel ik eerder deze week al vrij was. Dat betekent dat mijn rugzak gisteravond al gepakt was. Piet was vandaag wel vrij maar die heeft eerder deze week gewerkt.
Omdat we morgen om 8.00 uur al vliegen vanaf Brussel zijn we deze avond al afgereisd en slapen we 10 minuten van het vliegveld. November beloofd een mooie maand te worden. We vliegen morgen naar Qatar waar we tot maandagavond blijven. Daarna naar Sri Lanka. Tijdens ons verblijf in Sri Lanka maken we ook nog een uitstapje naar de Malediven. Het is maar een uurtje vliegen vanaf Colombo dus die kans om daar te gaan snorkelen willen we niet laten schieten.

• 02 November 2017 - 23:30

Moeder :

Hoi ans en piet slaap lekker en morgen gezond weer op en goede reis gr moeder

• 05 November 2017 - 21:01

MasTheo:

Prachtig Ans om ook de Maladiven te gaan bezoeken.